zondag 12 juli 2015

Backup Battery van de action

Hallo allemaal!

Ik houd ontzettend van naar concerten gaan maar heb altijd het probleem dat ik heel erg moet opletten of mijn batterij niet leeg raakt aangezien ik graag bereikbaar wil blijven voor who knows what. Ik ben dus al een tijdje opzoek naar een back up battery en kwam laatst bij de action deze tegen:
De XL Backup battery van het merk Pulse. Deze backup battery is 6000 mAh wat wil zeggen dat je je telefoon er 2 tot 3 keer mee kan opladen. Ik heb zitten twijfelen tussen deze die 12,95 euro koste of een van 4000 mAh die 9,95 koste. Uiteindelijk ben ik voor deze gegaan omdat je voor 3 euro meer toch een iets grotere power bank hebt.
Ik ben zeer tevreden over dit apparaatje, hij laad echt alles op wat je normaal ook via een usb kabeltje op kan laden wat ik heel handig vind. Zo heb ik een klein boxje met een kort kabeltje en dankzij dit apparaatje kan ik heb opladen en toch muziek luisteren tegelijk!
Verder heb ik ook mijn ipod op kunnen laden en mijn telefoon en ik heb nog 2 streepjes over (ongeveer 50%) aan energie in de power bank.

Verder vind ik dat hij er mooi uit ziet en makkelijk in gebruik is. Uit de verpakking ziet hij er zo uit:
Op de voorkant vind je de aan en uit knop en 4 'streepjes', deze streepjes geven aan hoeveel stroom er nog in het apparaat zit, wat ik persoonlijk heel handig vind.
Verder heb ik gemerkt dat als je bijvoorbeeld je telefoon eraan hangt je eerst op de aan/uit knop moet drukken voor hij begint met opladen, dit moet je doen als je telefoon eraan hangt, anders doet hij het niet.
Op de achterkant vind je nog wat informatie.


De power bank komt met een kort micro usb kabeltje en een handleiding. Verder zitten er op deze power bank 2 ingangen voor een usb kabeltje, ingang A1 voor de kleinere apparaten en ingang A2 voor de grotere apparaten als je smartphone of tablet. Waarom hier een verschil inzit kan ik nergens vinden. Ook zit er op een de zijkant een micro usb aansluiting waarmee je hem kan opladen. Er staat in de gebruiksaanwijzing dat het het beste is om deze Backup Battery via de computer of de laptop op te laden.
Zoals je op de foto's kunt zien zit er ook nog een soort zaklampje op, deze zet je aan door 2 keer op het aan en uit knopje te drukken.
Ik ben zelf zeer tevreden over dit apparaat en denk zeker dat hij van pas zal komen, zeker omdat wij vaak hele dagen weg gaan in de auto en mijn batterijen van mijn ipod en telefoon dan hard gaan. Nu kan ik ongestoord om mijn telefoon zitten en muziek luisteren.
Het is gewoon altijd handig om deze in je tas te stoppen.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben!

Xoxo CrazyGirl









Geen opmerkingen:

Een reactie posten