maandag 20 juli 2015

Audio/Luister boeken

Hallo Allemaal!

In deze post wil ik hebben over audio books. Jullie hebben er vast allemaal wel eens van gehoort of als je veel op youtube zit heb je vast wel eens een youtuber gezien die via audible.com een gratis audio boek aan bied. Ik was hier een hele tijd heel sceptisch over, waarom zou je een boek luisteren in een of andere saaie stem. Wat is het nut ervan, dacht ik. Tot ik laatst besloot om zo een boek te downloaden omdat ik bezig ben met een haak project waar heel wat uren in gaan zitten.
Omdat je met haken niet echt iets van een film kan kijken omdat ik bij dit patroon heel erg bezig moet zijn met tellen enz. bedacht ik mij dat het misschien wel eens leuk zou zijn om naar een audio boek te luisteren in plaats van in de stilte te zitten.
Ik heb dus via een youtuber een gratis boek kunnen krijgen via audible.com en heb gekozen voor "the girl on the train" van Paula Hawkins en ik ben verkocht. De tijd gaat zo snel en het verhaal wordt niet op zo een saaie manier verteld als ik had gedacht.
Dit is dus ideaal om naar te luisteren als je bezig bent met iets. Ik zie mij zelf ook al luisteren naar boeken in de auto aangezien ik heel misselijk wordt van het lezen in de auto.
Begrijp mij niet verkeerd, ik vind lezen heerlijk en ben nog steeds helemaal dol op mij ereader.
Maar zo een audio boek is best handig als je in stilte met iets bezig bent.
Zeker het boek wat ik nu aan het luisteren ben is geweldig! Ik weet niet of dit boek is vertaald naar het Nederlands maar mocht je een beetje Engels kunnen is het echt een aanrader, lekker veel drama en raadsels. Sommige dingen zijn voorspelbaar terwijl de hoofdpersonage het zelf niet ziet, of wil in zien. Het is een heerlijk verhaal wat je opslokt en waarvan je het einde moet weten!

Ik zou zeggen, probeer het zelf in die lange autorit naar je vakantie bestemming en laat me weten wat jou mening is!

Xoxo CrazyGirl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten