zondag 26 april 2015

Clearasil Ultra Face Wash



We kennen het allemaal wel. Puistjes.. Ik in ieder geval wel. Vooral de laatste tijd zit ik weer onder dus is het extra belangrijk om mijn gezicht schoon te houden.

Ik heb hiervoor de 'Clearasil Ultra Face Wash & Mask' gekocht. Hiermee was ik 2 keer per dag mijn gezicht.
Op de verpakking staat dat je het ook maximaal 3 keer per week, 1 minuut als masker kan aanbrengen. Ik vindt het persoonlijk heerlijk om een maskertje op te hebben. Maar 1 minuut vind ik toch wat kort voor een echte masker. Ik heb het masker dus nog niet uitgeprobeerd mede omdat ik zeer tevreden ben met het resultaat van het 2 keer op een dag wassen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik die speciale face wash tegen puisten altijd onzin vond omdat ik er al veel had geprobeerd en er geen een heeft gewerkt bij mij, maar dat moet ik nou toch echt terug nemen. De puisten zijn een stuk minder en mijn huid voelt echt heerlijk aan na het wassen! Niet alleen wordt mijn gezicht hier heel zacht van, het zorgt er ook voor dat ik een minder vettige huid heb door de gehele dag. Ik heb namelijk een erg vettige huid, wanneer ik mijn gezicht niet 2 keer per dag was glim ik gewoon! Verder voelt mijn huid er gewoon beter door, heel fris en schoon!
Ook staat er op de voorkant dat het littekens helpt te voorkomen, ik zelf heb eigenlijk weinig last van littekens na het hebben van puistjes en ik weet daarom ook niet of dat deze face wash daar echt tegen helpt.
Ik kan deze Face Wash zeker aanraden!

Laat me weten welke face wash of andere methoden jij hebt bij het tegen gaan van puisten.

Xoxo CrazyGirl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten