donderdag 6 augustus 2015

"Crea podge" Modge podge van de action

Hallo allemaal!

Ik heb een tijdje geleden modge podge gekocht omdat dit eigenlijk best wel een belangrijke lijm is voor de echte creatieveling. Het is niet alleen een lijm maar kan ook als seal gebruikt worden, dat wil zeggen dat het ook over je werk heen kan en zo een beschermend laagje achterlaat wat bestand is tegen vocht en beschadigingen.
Een grote pot modge podge van 236 ml kost alleen wel 8,80 euro. Wat ik persoonlijk best veel geld vind, zeker omdat ik veel hiervan gebruik en die pot er dus zo door heen is.
Ik heb een goed alternatief gevonden!
Crea Podge van de Action. Ook dit is lijm en een seal in een, ik vind het een schot waard voor die 0,69 cent. Ik gebruikt het nu bijna overal voor. Heerlijk spul, het lijmt wat het moet lijmen en ook als seal is hij erg prettig.
Hij droogt compleet doorzichtig niet glanzend maar ook niet mat, een beetje daar tussen in wat ik persoonlijk heel mooi vind!
Ik heb laatst een project gemaakt waarbij ik alleen de lijm van de action heb gebruikt en ben zeer tevreden met het resultaat. Ik heb namelijk zo een DIY agenda van de action gekocht en daarop mijn meest favoriete albums geplakt. Natuurlijk moest hier een seal op omdat het zonde zou zijn om mijn eigen disign te verwoesten wanneer ik hem in mijn tas gooi. Ik en heel tevreden met deze lijm en vind het zeker een goed alternatief niet zo goed als de echte Modge Podge maar perfect voor de kleinere projectjes en de knutselaar met weinig geld ;)
Zeker een aan rader!

Xoxo CrazyGirl

1 opmerking: